ریمپ لیفان 620
نوشته شده توسط : nima

ریمپ خودرو لیفان ۶۲۰ ،

یکی دیگر از مشکلات  خرابی زیاد کتالیست این خودرو می باشد که باعث روشن شدن چراغ چک  و خطای  سنسور اکسیژن دوم می شود ،ما می‌توانیم سنسور اکسیژن دوم را برای شما غیر فعال نماییم و عملاً خودروی شما از یورو ۴ به یورو ۲ تبدیل می‌شود. با این کار شتاب اولیه خودرو نسبت به حالات فوق باز هم بالاتر خواهد رفت. در ادامه می‌توانید با حذف کاتالیزور و یا خالی کردن آن، تیونینگ خودروی خود را کامل‌تر نمایید.

یکی از مشکلات این روز های لیفان سواران خرابی زیاد دیسک و صفحه گیربکس است که منشاء اصلی این ایراد تاخیر زیاد دریچه گاز و گشتاور پایین موتور است که باعث نیم کلاچ های زیاد راننده و از بین رفتن سریع صفحه کلاچ میگردد. دکتر ریمپ به دستیابی به سر منشاء ایرادات به صورت علمی و رفع ایرادات به صورت علمی و نرم افزاری کلیه مشکلات به این خودرو را بر طرف می نماید.

ریمپ ایسیو لیفان ۶۲۰ افزایش قدرت موتور

افزایش ۱۰% توان موتور ،افزایش ۱۵ % گشتاور ، رفع تاخیر دریچه گاز ، رفع محدودیت سرعت ، بهبود شتاب گیری

رفع ایراد افت دورآرام موتور وافت توان شدید در هنگام استفاده از کولر به خصوص درفصل گرما و لرزش موتور. تیم دکتر ریمپ با علم تخصصی که در ریمپ دارد توانسته کالیراسیون جدول دور آرام موتور این خودرو کلیه مشکلات دور آرام که شامل افت دور آرام موتور به هنگام کولر گیری، لرزش موتور و … می باشد را به صورت ۱۰۰% رفع می نماید.

برای اولین بار در ایران تیم دکتر ریمپ می تواند جداول مرتبط با زمانبندی سیستم متغیر سوپاپvvt –cvt- vvti را مورد بهینه سازی قرار دهد تا رفتار کلی موتور را بنا به نیاز مشتری تغییر دهد چرا که تایمینگ سیستم سوپاپ را مغز مکانیکال موتور میدانند. بنابراین با تغییرات زمانبندی سیستم متغییر سوپاپ می توان نمودار گشتاور و توان در هر نقطه مورد نظر اپتیمم سازی کرد .به عنوان مثال تمامی کسانی که در حرفه تیونینگ فعالیت میکنند میدانند که افزایش کاتاف موتور هیچ تاثیری در توان نهایی موتور ندارد و فقط با داشتن لوازم افتر مارکت مانند میل سوپاپ هایی با duration  ، lift و overlap  بیشتر یا توربو شارژ با سایز بزرگتر میتوان تنفس موتور را بهبود بخشید تا از افت راندمان تنفسی و در نتیجه افت توان جلوگیری نمود.ما با تکیه بر دانش مهندسین تیم دکتر ریمپ توانستیم زمان بندی میل سوپاپ را به نحوی تغییر دهیم که در دور های بالا و افزایش کاتاف افت توان را به حداقل برسانیم و اگر مشتری نیاز به گشتاور بیشتر در دور های پایین داشته باشد با اعمال تغییرات حداکثر گشتاور را در دور پایین تری داشته باشیم.





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: