ریمپ ام جی توربو
نوشته شده توسط : nima

در این مقاله از خودرو ام جی توربو خواهیم گفت که چه پیشرانه دارد. و از چه مزایای و معایبی بر خوردار میباشد. این خودرو از پتانسیل خوبی برای ریمپ را دارا می باشد که در ادامه به طور کامل به این موضوع میپردازیم. برای انجام ریمپ ایسیو خوردو خود با تیم تخصصی ما در ارتباط باشید.

معرفی و ریمپ خودرو ام جی توربو

ام جی، شاید اصیل‌ترین برند در میان خودروسازان چینی باشد، چراکه ۹۰ سال پیش در انگلستان بنیان نهاده شده است. امروزه شاهد جنگ سختی میان هواداران ام‌جی و گروهی از علاقه‌مندان صنعت خودرو، درباره‌ی بریتانیایی بودن این برند هستیم؛ چراکه از سال ۲۰۰۸، سایک‌ موتورز چین، مالکیت ام‌جی را در اختیار دارد. از سویی دیگر، با حضور پررنگ مهندسان و طراحان اروپایی در بسیاری از شرکت‌های چینی مثل جک و چری، بهبود کیفیت فنی و ظاهری خودروهای ساخت چین، به‌وضوح قابل مشاهده است. با این اوصاف و درحالی‌که دفتر مهندسی و طراحی ام‌جی انگلستان در بیرمنگام، هماهنگ با خط تولید این شرکت در چین فعالیت می‌کند، کاملا چینی یا بریتانیایی دانستن محصولات ام‌جی، نادرست به نظر می‌‌رسد.

ام‌جی (MG) مخفف عبارت گاراژ موریس (Morris Garage)، سال ۱۹۲۳ در انگلستان بنیان نهاده شد. این شرکت هم از بحران‌های اقتصادی خودروسازی در بریتانیا جان سالم به در نبرد و بارها میان شرکت‌های انگلیسی و غیر انگلیسی، دست به دست شد. به عقیده‌ی کارشناسان، دوران طلایی ام‌جی به سال‌های دهه‌ی ۵۰ و ۶۰ میلادی بازمی‌گردد که با خودروهای اسپرت و سبک‌وزن دونفره، طیف وسیعی از طبقه‌ی متوسط انگلستان را به سمت خود جذب کرد. ام‌جی در سال ۱۹۶۷ به سمت ورشکستگی سرازیر شد و سال‌های بعد تا ۲۰۰۶، توسط بریتیش موتور، لیلاند، روور (Rover)، بریتیش ایرو اسپیس و حتی بی‌ام‌و آلمان اداره می‌شد. خودروسازی ام‌جی، بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۵، تقریبا تعطیل بود و تا سال ۲۰۰۶، تولیدات محدود کم‌فروشی داشت. باید قبول کرد سایک موتورز چین، با مدیریت صحیح و سرمایه‌گذاری به‌جا، برند ورشکسته‌ی ام‌جی را به صحنه‌ی رقابت بازگرداند و با تنوع بخشیدن به سبد محصولات این برند، خیلی زود به سودآوری رسید. مبلغی که سایک موتورز برای خرید شرکت ام‌جی در سال ۲۰۰۶ هزینه کرد، نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود، درحالی‌که سود عملیاتی ام‌جی با تیراژ تولید ۸۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۶، حدود ۲۵ میلیون دلار بوده است.

خودرو ام جی ، جی تی توربو MG GT TURBO دارای ایسیو ME17 است و از نوع سیستم مدیریت بوش می باشد که ECU بسیار پیشرفته ای به شمار می رود. این مدل ایسیوها دارای پسورد و قفل نرم افزاری هستند که با دستگاه های و پروگرامرهای خاص می توان اینگونه ایسیوها را ریمپ نمود. در ریمپ این ایسیو می توان بر روی پارامترهای آوانس جرقه زنی ، گشتاور و همچنین اطلاعات معکوس کشیدن خودرو ، تاخیر دریچه گاز و پدال گاز کار کرد . همچنین در ریمپ این خودرو روی افزایش بوست توربو شارژ می توان کار کرد که مدت زمان بیشتری موتور تحت بوست قرار بگیرد تا شتاب و کشش خودرو نسبت به قبل بهتر شود.

دکتر ریمپ این توانایی را دارد که بدون باز کردن ایسیو و از درگاه OBD این مدل ایسیو را ریمپ کند تا بتوان الگوریتم های مختلف این خودرو اعم از الگوریتم تعویض دنده ، الگوریتم های زمان بندی پاش سوخت و جرقه زنی و بوست توربو  دسترسی پیدا کرد و با انجام تغییرات روی آن ها بر اساس شرایط آب و هوایی کشور ، شرایط محیطی و نوع بنزین و به اصطلاح ایرانیزه کردن این محصول بتوان ریمپ خودرو خوب و باکیفیت بر روی این مدل خودرو اعمال نمود.

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: