ریمپ خودرو 206
نوشته شده توسط : nima

ریمپ خودرو 206 با ایسیو بوش 7.4.4 با دریچه گاز برقی ( ME 7.4.4 ) برای افزایش سرعت و قدرت این خودرو ، کاهش دمای کارکرد فن ، برداشتن کاتاف ،  صورت  میگیرد. اما هزینه ریمپ 206 چقدر است ؟ در انتهای این مقاله اعلام شده است . میزان بهبود 206 پس از ریمپ چقدر است ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد و به افزایش شتاب اولیه به همراه افزایش شتاب ثانویه خواهیم رسید ،  در فیلم زیر که یکی از مشتریان ریمپ ایسیو 206 است آمده است ، تنها با برنامه ریزی بدون هیچگونه  مشکلی که به واسطه ی قطعات افزودنی ( چیپ های متصل شونده ) ممکن است پیش بیاید خدمات ریمپ ecu را ارائه کردیم

چگونه با ریمپ ایسیو 206 مصرف سوخت کاهش میابد ؟

کاهش مصرف سوخت 206 با ریمپ از طریق اصلاح جرقه زنی شمع ها ، اصلاح پاشش سوخت سوزن های انژکتور و اصلاح هوادهی دریچه گاز انجام میشود.

اصلاح جرقه زنی شمع ها

با توجه به اکتان پایین بنزین ، جرقه زنی شمع های 206 دیر و یا زود انجام میشود در نتیجه احتراق ناقص در سیلندر رخ میدهد و این احتراق ناقص با مکانیسم ایجاد گازهای مخرب باعث کاهش عمر موتور و افزایش مصرف سوخت میشود. در نتیجه با ریمپ ای سی یو افزایش عمر موتور و کاهش مصرف سوخت رخ خواهد داد. 

اصلاح پاشش سوخت سوزن های انژکتور

مکانیسم پاشش سوخت در 206 بصورت افشانه ای خطی است که پس از ریمپ 206 ما آن را بیشتر بصورت افشانه ای میکنیم ، در نتیجه ترکیب سوخت و اکسیژن بهتر انجام میشود احتراق کاملتری در سیلندر رخ میدهد، همانطور که گفته شد احتراق کامل سبب کاهش مصرف بنزین و افزایش بازده خودرو میشود.

اصلاح هوادهی دریچه گاز

در 206 های دریچه گاز برقی ، کنترل دریچه گاز توسط ECU انجام میشود ، لذا با بهینه سازی برنامه آن در ایسیو و منطبق کردن آن با پاشش سوخت و جرقه زنی به بهبود ترکیب هوا با سوخت کمک میکنیم و در نتیجه مصرف بنزین را کاهش میدهیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: