ریمپ جک جی 5
نوشته شده توسط : nima

ریمپ و چیپ تیونینگ :

در پکیج ریمپ دکتر ریمپ ، تمامی ایرادات نرم افزاری این خودرو برطرف می گردد و شما شاهد افزایش ۱۰% توان موتور ،افزایش ۱۵ % گشتاور ، رفع تاخیر دریچه گاز ، بهبود شتاب گیری و توانایی دست یابی به سقف سرعت بالاتر نسبت به سابق خواهید بود.

رفع مشکل مصرف سوخت

وزن اتاق بالا ، گیربکس با ضرایب دنده بلند و عدم سازگاری بنزین باعث می شود مصرف سوخت جک جی۵ به خصوص در شهر بالا می باشد . با ریمپ خودرو جک جی۵ می توانیم مصرف سوخت شهری رو کاملا پایین بیاریم چجوری ؟؟ نکته مهم عدم سازگاری با بنزین است، وقتی موتور و برنامه ایسیو با بنزین در جایگاه سازگار باشه نسبت سوخت و هوا AFR در حالت ایده آل قرار میگیره و مصرف خودرو پایین میاد.

جک جی ۵ به علت مشکلات متعددی همچون مصرف سوخت بالای شهری باعث نارضایتی مشتریان شده است ، دکتر ریمپ  با تغییرات جدول سوخت و جرقه بدون کاهش توان موتور و افزایش دمای موتور، مصرف سوخت این خودرو را نزدیک به ۱ لیتر در هر صد کیلومتر کاهش می دهد.

مشکلات گیربکس مانند دنده مرده رفتن ،تاخیر در معکوس کشیدن و…

یکی دیگر از مشکلات جک جی۵ اتوماتیک که با آپدیت گیربکس و ریمپ بهبود می یابد عدم پاسخ گیربکس در زمان فشردن پدال گاز می باشد که به خصوص در زمان سبقت گیری و سراشیبی ها باعث فشار به موتور و ضعف در شتاب می شود. این موضوع رو مخصوصا زمانی درک میکنید که خودرو در هنگام نیاز به معکوس کشیدن، مقاومت کرده و حالت واماندگی ایجاد می شود.

دکتر ریمپ اولین شرکت ریمپ ایسیو و چیپ تیونینگ ایرانیست که قادر به تغییرات و آپدیت کنترل یونیت گیربکس های اتوماتیک است. با انجام تغییرات در گیربکس اتوماتیک این خودرو مشکلاتی مانند عدم معکوس کشیدن در سرعت های پایین، تاخیر زیاد از زمان فشردن دریچه گاز تا معکوس کشیدن گیربکس، تمایل گیربکس به بالاتر نگه داشتن دور موتور، رفع ضربه در هنگام تعویض دنده از بین می رود.

رفع صدای ناک

ناک یا همان صدای پیستون که چق چق چق در موتور صدا می دهد به شدت باعث کاهش عمر موتور ، افت توان و افزایش مصرف سوخت می گردد. این خودرو می شود. برای رفع این مشکل شما باید بنزین سوپر استفاده کنید یا از مکمل بنزین استفاده کنید. و این هزینه گزافی برای مشتری دارد. ما با ریمپ ایسیو جک جی۵ کالیبراسیون جداول رو با استاندارد یورو ۲ و اکتان ۸۴ سازگار می کنیم که باعث می شود ناک موتور با ریمپ به طور کامل رفع شود.

چوب شدن( ضعیف بودن ترمز) در زمان سرد بودن خودرو

یکی دیگر از مشکلات جک جی ۵ ضعیف بودن ترمز در زمان سرد بودن موتور است، دکتر ریمپ به پیدا کردن منشا ایرادات به صورت اصولی و علمی با ایجاد تغییرات به صورت نرم افزاری و اصلاح warm up این ایراد را به صورت ۱۰۰ % مرتفع نموده و خدمت مشتریان گرامی ارائه می دهد.

کپ اولیه و حرکت اولیه ضعیف

به خاطر داشته باشید که بیشترین حالت تولید آلایندگی خودرو در زمان شتابگیری هست به همین علت کمپانی ها با استفاده از دریچه گاز برقی ، باز شدن دریچه گاز رو محدود میکنند. به زبان ساده تر یعنی وقتی شما پدال گاز رو ۵۰ درصد فشار میدید دریچه گاز ۵۰ درصد باز نمیشه !!ایسیو باز شدن دریچه گاز کنترل می کنه تا آلایندگی بالانره و همین باعث ضعف اولیه خودرو میشه و قضیه از اونجا بدتر میشه که گیربکس اتوماتیک ذاتا کند هست و وزن خودرو هم بالا .

ما در دکتر ریمپ با ریمپ جک جی۵ نسبت باز شدن پدال گاز با دریچه گاز رو خطی می¬کنیم و عکس العمل پدال گاز را به گونه ای اصلاح می کنیم که دیگر شاهد هیچ تاخیری نخواهید بود.

چگونه همزمان با کاهش مصرف ، قدرت موتور افزایش می یابد ؟

جواب این سؤال نیاز به یک توضیح اولیه دارد ، با توجه به صحبت های بالا بعد از ریمپ ایسیو جک جی۵ برنامه ایسیو با موتور و بنزین معمولی سازگار می شود مصرف سوخت کاهش می یابد و ما در جداول سوخت می توانیم در دورهای بالا (۳۵۰۰ به بالا ) و در شرایط شتابگیری و تخته گاز نسب سوخت به هوا رو در حالت حداکثر قدرت قرار دهیم همین باعث افزایش توان و شتاب میشود.یعنی وقتی در شهر و اتوبان یا زمانهایی که از سرگاز استفاده می کنید مصرف شما کاهش می یابد و در زمانی که نیاز به شتاب و قدرت در سراشیبی ها دارید از جداول بهینه شده حداکثر قدرت استفاده میکنید.





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: