ریمپ پراید
نوشته شده توسط : nima

ریمپ خودرو پراید با ایسیو زیمنس توسط دکتر ریمپ و افزایش سرعت و شتاب این خودرو ، کاهش دمای کارکرد فن و حذف کاتاف تنها با برنامه ریزی بدون هیچگونه  مشکلی که به واسطه ی قطعات افزودنی ( چیپ های متصل شونده ) ممکن است پیش بیاید . هزینه ریمپ پراید چقدر است ؟ میزان بهبود پراید پس از ریمپ چقدر است ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد و افزایش شتاب اولیه به همراه افزایش شتاب ثانویه در فیلم زیر که یکی از مشتریان فول ریمپ ایسیو پراید است آمده است.

ریمپ خودرو پراید

صفر تا 100 پراید معمولا بین 17 الی 19 ثانیه ( میانگین 18 ثانیه ) میباشد که بستگی به مدل و نوع ایسیو پراید و سراشیبی و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ ایسیو دکتر ریمپ ما افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای پراید رقم میزنیم و کار را با گارانتی دکتر ریمپ خدمت شما تقدیم میکنیم ، 3 تا 4 ثانیه تفاوت در صفر تا صد این خودرو ثبت گردید پس چیپ تیونینگ معادل 15 تا 20 درصد افزایش بازده در پراید نتیجه دارد که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 25% تغییر را انتظار داشت.

در انجام ریمپ پراید شاهد تغییرات جداول سوخت و جرقه در این خوردو با انواع ایسیو باعث رسیدن به حداکثر توان این موتور هستیم. معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ % افزایش توان بسته به نوع موتور قابل دستیابی است. لازم به ذکر است خودرو های دارای هدرز را می توان تعییرات بیشتری به منظور افزایش توان داد.

Stage 2 ریمپ بر روی موتور استاندارد: در این مرحله بر روی جداول سوخت ،جرقه ، اکسیژن و دریچه گاز به نحوی تغییرات اعمال میگردد که بدون افزایش زیاد مصرف سوخت حداکثر توان موتور و گشتاور تا ۱۰ % حاصل گردد. نکته قابل توجه این است که تمامی تغییرات با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی و کیفیت سوخت بنزین ایران کاستومایز می شود تا بدون ایجاد مشکل در موتور و کاهش عمر موتور ارائه گردد. نکته قابل توجه این است که خودروهای  استاندارد که فاقد هدرز، کیت مکش و… اگر بدون در نظر گرفتن کیفیت سوخت اقدام به افزایش زیاد اوانس جرقه برای حصول حداکثر قدرت گردد منجربه ناک (احتراق پیش رس) و افزایش دمای احتراق میگردد. در حالت ناک نرخ انتقال حرارت نزدیک به ۱٫۷ برابر میگردد و گاها باعث ذوب شدن پیستون می شود و همین افزایش دما تخریب کتالیزور را نیز در بر می گیرد.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: