تفاوت های ایسیو 206 و 207
نوشته شده توسط : nima

در این مقاله ازمدل های مختلف ایسیو های خودرو های 206 و 207 و تفاوت های آنها را توضیح خواهیم داد. و خواهیم گفت کدام برای ریمپ مناسب ترند. برای انجام این فرایند حتما قبل از آن از مرکز مربوطه مورد نظر تحقیق کنید و بعد خودرو خود را به آنها بسپارید. شما میتوانید با انجام ریمپ ایسیو در دکتر ریمپ خودرو خود را ضمانت کنید. انجام این فرایند در این مرکز از 2 سال ضمانت کتبی همراه می باشد.

تفاوت میان انواع ایسیوهای مختلف نصب شده بر روی ۲۰۶ و ۲۰۷

در ۲۰۶ و ۲۰۷ های سال ۹۰ به بعد ایسیوهای زیمنس (Siemens) – بوش (Bosch) – ایزی یو (EeasyU) نصب شده اند. که از نظر نرم افزاری وسخت افزاری تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند که در این قسمت بصورت مختصر به این تفاوت ها می پردازیم.

ایسیو های زیمنس

این ایسیو ها دارای یک کانکتور بوده که دسته سیم موتور را به ایسیو وصل می کند. در ایسیوهای زیمنس که خود مدل های مختلفی دارد (CbmE4-Cim-E4 و …) از نظر نرم افزاری داراری جداول گشتاور، پاشش سوخت، محدود کننده ها ، آوانس جرقه زنی، پارامتر شارژ کویل و دما و … می باشند که در ریمپ از آن ها استفاده می شود.

این ایسیو ها دارای یک سری جداول انحصاری بوده که در انحصار دکتر ریمپ بوده و در ریمپ از آن جداول استفاده می شود ، ایزی یو (EeasyU) : این ایسیو ها دارای ۲ کانکتور بوده که دسته سیم موتور را به ایسیو وصل می کند. EeasyU قابلیت خواندن و ریختن برنامه از پورت دیاگ را دارد و نیازی به بازکردن ایسیو نیست. از نظر جداول مشابه با زیمنس بوده چون که از یک خانواده می باشند.

بوش (Bosch)

ایسیو بوش Me17.9.71 که بر روی ۲۰۶ و ۲۰۷ های مدل ۹۶ و ۹۷ نصب شده است از نظر نرم افزاری و سخت افزاری تفاوت زیادی با سایر ایسیو ها دارد و در ریمپ این مدل ایسیو جداول مختلفی وجود دارد که می توان به جداول پدال گاز و دریچه گاز برقی، پاشش سوخت، گشتاور و آوانس جرقه زنی و … اشاره نمود.

ریمپ خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ با ایسیوهای سری Sagem S2000

در ۲۰۶ تیپ ۲ با دریچه گاز سیمی از ایسیو مدل Sagem S2000 استفاده می شود.

از انجایی که دریچه گاز این مدل از نوعی سیمی بوده و برقی نمی باشد ، کپ دریچه گاز در حین حرکت و تعویض دنده ها مشهود بوده که با ریمپ ایسیو می توان آن را اصلاح نمود.

کاهش مصرف و افزایش شتاب بصورت همزمان، کاهش و اصلاح دمای فن ، تغییر محدوده کاتاف ، تغییر کات آف

تنظیم و تغییر دور سلو (آرام) جهت حذف لرزش موتور از مواردی است که می توان با ریمپ ایسیو اصلاح و بهینه نمود.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: