ریمپ خودرو بسترن بی 30
نوشته شده توسط : nima

آیا برایتان پیش آمد هنگام رانندگی با خودرو بسترن بی30 توان و قدرت موتور مخصوصا در سر بالایی ها بسیار کم و کسل کننده باشد. ما با انجام ریمپ خودرو میتوانیم این مشکلات و دیگر معایب این خودرو اعم از تاخیر پدال گاز، کاهش مصرف سوخت را به طور تضمینی بر طرف کنیم. برای انجام این فرایند با دکتر ریمپ همراه باشید.

آشنایی با ریمپ خودرو بسترن B30

بسترن B30 عملا در سال ۲۰۱۵ بعنوان یک محصول تجاری وارد بازار داخلی چین گردید اما گر نگاهی به عقبه این خودرو بیاندازیم متوجه تاریخچه نه چندان روشن این خودرو خواهیم شد.شرکت فاو در سال ۲۰۱۰ نمونه مفهومی این خودرو را در نمایشگاه شانگهای چین بعنوان یک سدان شهری رونمایی کرد.در سال بعد شرکت فاو نسخه تجاری B30 را با نام “اولی” عرضه نمود که بدلیل عدم موفقیت سریعا تولیدش را متوقف کرد.فاو که در این سگمنت خودرویی دیگری نداشت تصمیم گرفت با تغییرات بر روی نمونه مفهومی سال ۲۰۱۰ ،نسخه تجاری را به سبد خود اضافه کند. این تلاش فاو در سال ۲۰۱۵ نتیجه داد و عملا نسخه تجاری بسترن B30 در سال ۲۰۱۵ به بازار داخلی چین عرضه شده است.

این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده خودروکه با همکاری با شرکت های فولکس واگن ، آئودی ، مزدا و جنرال موتورز توانسته به تولید سالانه بیش از ۳ میلیون دستگاه دست یابد. این محصول بر روی یکی از پلتفرم های مربوط به شرکت فولکس واگن(Bora) شکل گرفته است و از نکات مورد توجه این پلتفرم ، تولید مدل موفق و محبوب فولکس واگن (JETTA) )نسخه سدان فولکس واگن گلف) می باشد.

طراحی سیستم پیشرانه با موتوری با حجم ۱٫۶ لیتر که متناسب با سایز خودروهای متوسط انجام شده است، طراحی با زنجیر تایم منجر به کاهش صدای خودرو و همچنین عدم احتیاج به تعویض این قطعه برای تمام طول عمر این موتور می باشد.(کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری)

 سری موتورهای۴GB توسط شرکت FAW توسعه داده شده است که از توان و بازدهی بالا و مصرف انرژی مناسبی برخوردار است ؛ استاندارد آلایندگی این موتور یورو ۵ بوده لذا با محیط زیست سازگاری متناسبی دارد (توان خودرو ۱۰۷ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۵۵ نیوتون بر متر)

ریمپ بسترن

از انجایی که ایسیوی این مدل خودرو از نوع ME17 می باشد، دارای پسوورد بوده و بایستی با پروگرمر های خاص برنامه ریزی شود.میکروی این ایسیو از نوع SAK TC1728 بوده که دارای الگوریتم چک سام بسیار پیچیده می باشد و فقط با وینولس اورجینال که دکتر ریمپ از آن بهره می برد می توان آن را محاسبه نمود. (ریمپ این ایسیو را به دست افراد متفرقه نسپارید.

رفع تاخیر دریچه گاز، افزایش توان و گشتاور موتور، کاهش مصرف سوخت و تقویت دورهای پایین و بالا از مزایای ریمپ این مدل خودرو می باشد.

در ریمپ ایسیو این مدل خودرو ایسیو باز نمی شود وبا تغییرات در جداول سوخت،جرقه،شتاب گیری،گشتاور و … می توان گشتاور و توان موتور را افزایش داد و معکوس کشیدن خودرو با ریمپ سریع تر می شود.

 رفع کپ اولیه خودرو : بدلیل استانداردهای آلایندگی (یورو ۴) : برای رعایت استاندارد های الایندگی و کاهش مصرف سوخت از باز شدن ناگهانی دریچه گاز جلوگیری نموده، و باعث تاخیر باز شدن دریچه گاز شده و گاها همین تاخیر باعث کاهش کیفیت رانندگی و دلزدگی مشتریان می گردد. دکتر ریمپ باتغییرات جداول مربوط به دریچه گاز برقی تاخیر دریچه را به حد بسیار قابل قبولی کاهش می دهد.

بسترن B30 به علت مشکلات متعددی همچون مصرف سوخت بالای شهری باعث نارضایتی مشتریان شده است ، دکتر ریمپ با تغییرات جدول سوخت و جرقه بدون کاهش توان موتور و افزایش دمای موتور مصرف سوخت این خودرو را نزدیک به ۱ لیتر در هر صد کیلومتر کاهش می دهد.

در بسترن B30 با گیربکس اتوماتیک شتاب اولیه بسیار ضعیف بوده و tcu تمایل به پایین نگه داشتن دور موتور دارد که همین علت باعث کاهش شتاب اولیه و ثانویه خودرو شده و این خودرو را تنبل و کند نموده است ، دکتر ریمپ با با آپدیت نرم افزاری موتور و گیربکس تمامی مشکلات فوق را مرتفع نموده و باعث افزایش رضایت مشتری می گردد.

تمام خدمات ریمپ در دکتر ریمپ ابتدا توسط کارشناسان شرکت تست می شود، سپس توسط مشتری نیز تست شده و درصورت رضایت کامل مشتری اجرت دریافت می گردد.





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: