ریمپ خودرو بسترن بی 30
نوشته شده توسط : nima

در این مقاله به طور کامل ریمپ خودرو بسترن بی30 را به طور کامل توضیح میدهیم و خواهیم گفت این خودرو بعد از این فرایند چه تغییراتی دارد. برای انجام ریمپ ایسیو هر خودرویی قبل از آن از مرکز مربوطه ریمپ حتما اطمینان حاصل کنید و بعد خورد خود را به انها بسپارید. برای انجام ریمپ ایسیو خودرو میتوانید با دکتر ریمپ همراه باشید.

بسترن B30 از امکانات رفاهی نسبتا مناسبی برخوردار است. پوشش چرمی صندلی ها و فرمان، فرمان برقی با دکمه‌های کنترلی ،رهیاب ماهواره ای، سیستم جلوگیری از عقب رفتن خودر ودر سربالایی ها، ESC، کروز کنترل ،آینه های تاشوی برقی ،سنسور دنده عقب ،سانروف و سیستم صوتی با ۶ بلندگو امکاناتی هستند که بر روی نمونه ایرانی نصب شده است. البته موارد دیگری نظیر سسنور باد تایرها ،ورود بدون کلید و گرمکن از دیگر امکانات بسترن B30 است که تاکنون هنوز مشخص نیست بهمن خودرو بر روی نمونه ایرانی عرضه خواهد کرد یا خیر.

امکانات ایمنی بسترن B30 هم با توجه به کسب ۵ ستاره ایمنی از CNCAP مناسب و قابل قبول می باشد.این خودرو بسته به تیپ های مختلف دارای ۲،۴ و۶کیسه هوا بوده و از سیستم های ترمز ABS +EBD،BA و سیستم کنترل پایداری (ESP) و سیستم کنترل کشش (TCS) در تمامی رده‌های آن به طور استاندارد بهره می برد.

بطور کلی ریمپ خودرو  برای این خودرو فواید ذیل را دارد :

۱- کاهش مصرف سوخت

۲- افزایش شتاب

۳- افزایش توان و گشتاور

۴- رافع تاخیر دریچه گاز

۵- رفع کپ اولیه

۶- شتاب گیری بهتر

۷- بهبود کشش خودرو در سربالایی ها

۸- رفع خطای کاتالیست

۹- بهبودن در تعویض دنده ها (نرم تر شدن تعویض دنده و معکوس های سریع تر|

۱۰- کاهش دمای فن ها و خنک کار کردن موتو   

اگر کاتالیست خودرو را حذف کرده باشید این امکان وجود دارد که با ریمپ خطای کاتالیست را نیز رفع کنیم.

افزایش ۱۰% توان موتور، افزایش ۱۵ % گشتاور، رفع تاخیر دریچه گاز، بهبود کشش اولیه و ثانویه خودرو، افزایش قدرت موتور درهنگام کولرگیری. رفع محدودیت سرعت، کاهش مصرف سوخت

رفع کپ اولیه خودرو : بدلیل استانداردهای آلایندگی (یورو ۴) : برای رعایت استاندارد های الایندگی و کاهش مصرف سوخت از باز شدن ناگهانی دریچه گاز جلوگیری نموده، و باعث تاخیر باز شدن دریچه گاز شده و گاها همین تاخیر باعث کاهش کیفیت رانندگی و دلزدگی مشتریان می گردد. دکتر ریمپ باتغییرات جداول مربوط به دریچه گاز برقی تاخیر دریچه را به حد بسیار قابل قبولی کاهش می دهد.

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: