ریمپ جیلی
نوشته شده توسط : nima

آیا برایتان پیش آمده که خودرو جیلی توان و گشتاور کمی داشته باشد و در سر بالایی ها با قدرت خیلی کمی راه برود و شما را کلافه کند. تیم تخصصی دکتر ریمپ میتواند این مشکلات را به طور تخصصی و علمی با ریمپ ایسیو از بین ببرد و خودرو شما را با بهترین راندمان با تضمین 2 سال در اختیار شما قرار دهد. برای انجبم ریمپ با دکتر ریمپ در تماس باشید.

شرکت جیلی یکی از معروف ترین و شناخته شده‌ترین کمپانی‌های چینی در ایران است که از همان اوایلِ هجوم سونامیِ خودروهای چینی به ایران در چندین سال قبل، برخی محصولاتش به صورت وارداتی و با ظاهری نسبتا مدرن در دسترس ایرانیان قرار گرفت.

مشهورترین محصول آن روزهای جیلی در ایران، امگرند ec۷ بود که در واقع می‌شود گفت برند جیلی با امگرند7 در ایران به اوج خود رسید. از جمله دیگر محصولات جیلی در ایران که تا همین اواخر به صورت وارداتی عرضه می‌شدند، می‌توان به هاچبک RV-7 و کراس اوور x7 اشاره نمود.

شرکت جیلی مالک برندهای بسیار معتبری همچون ولوو و لینک اند کو است. این شرکت توانسته از مهندسی فوق‌العاده کمپانی سوئدی در محصولات مدرن خود همچون شاسی بلند NL3 بهره ببرد و به تدریج در جمع خودروسازان معتبر جهانی، وجود خود را به گونه‌ای شیواتر اعلام نماید.

پس از پایان عرضه محصولات وارداتی جیلی در بازار کشورمان به دلایل مختلف، اینک شرکت بم خودرو به سراغ یک سدان ارزان‌قیمت از برند جیلی رفته تا پس از عرضه سدان GC6 بتواند پای محصولات مدرن‌تر جیلی مانند شاسی بلند NL3 را به ایران باز کند.

جیلی GC6 نیوفیس

بم خودرو در ابتدا مدل قدیمی‌تر GC6 را به محضر مشتری ایرانی تقدیم نمود اما پس از مدتی، تصمیم به فروش نسخه نیوفیس آن در ایران گرفت. در این مقاله سعی در بررسی جنبه‌های مختلف این سدان ارزان قیمت چینی داریم، بنابراین در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا با هم به کنکاش در پیرامون خودروی جیلی GC6 بپردازیم.

ریمپ خودرو جیلی اتوماتیک | ریمپ ایسیو ecu جیلی Geely

خودرو جیلی اتوماتیک دارای ایسیو دلفی می باشد ، گیربکس اتوماتیک دارد و موتور پرقدرتی دارد اما معکوس های خودرو دیر انجام می شوند ، تاخیر دریچه گاز در آن مشاهده می شود و کپ دارد. دکتر ریمپ با انجام ریمپ ایسیو روی جیلی اتوماتیک و بدون باز کردن ایسیو ، از طریق درگاه OBD پورت دیاگ روی برنامه های جرقه زنی ، پاش سوخت ، آوانس جرقه زنی ، گشتاور ، معکوس کشیدن ها ، تاخیر دریچه گاز کار می کند تا همه این موارد به بهترین شکل ممکن انجام شوند. نتیجه ریمپ شتاب گیری بهتر خودرو ، رفع تاخیر دریچه گاز و رفع کپ خواهد بود.

در مرکز تخصصی دکتر ریمپ تمامی کارها با گارانتی 2 ساله انجام میشود.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: