ریمپ رانا
نوشته شده توسط : nima

آیا میدانستید با ریمپ خودرو رانا تغییرات چشمگیری ایجاد میشود و مشکلات از قبیل تاخیر پدال گاز، قدرت و توان موتورمخصوصا درسربالایی ها، و مشکلات دیگر رفع میشود و شما را شگفت زده میکند. برای انجام ریمپ خودرو خود با ما در تماس باشید.

ریمپ خودرو رانا با ایسیوی بوش ME17.9.71

تاخیر دریچه گاز در این مدل ایسیو، بسیار بیشتر از ایسیو EasyU2.5-2.8  می باشد چرا که این ایسیو کنترل بهتری بر روی آلایندگی و استانداردهای یورو دارد. یکی از پیپچیده ترین نوع ایسیوهای استفاده شده توسط ایران خودرو در سالهای اخیر ایسیو بوش ME17.9.71 می باشد. این ایسیو دارای پردازشگر SAK TC 1724 بوده که دارای پسووردی۱۶ رقمی است.

برای ریمپ این ایسیو نیاز به تجهیزات و پروگرمرهای اورجینال و روز دنیا می باشد. دکترریمپ تنها مرکزی در ایران می باشد که ریمپ این ایسیو را بدون باز کردن ایسیو و از طریق PIN OUT ایسیو انجام میدهد.

ایسیو SSAT رانا:

ایسیوی SSAT ایسیویی چینی بوده و ریمپ این مدل ایسیو بر روی رانا کاری دشوار می باشد. این ایسیو دارای دریچه گاز سیمی بوده و با این حال تاخیر زیادی در گاز خوردن دارد .

برای ریمپ این ایسیو در خودروی رانا، می بایست برنامه پایه آن را داشته باشید، یعنی برنامه دقیق و منحصر به این مدل ایسیو. ایسیوی SSAT در رانا از نوع SSAT NO FLASH می باشد، که قابلیت خواندن با دستگاههای معمولی را ندارد و فقط می توان برنامه آن را ریخت. برای داشتن برنامه پایه این ایسیو نیاز به نرم افزار و پروگرمر خاص بوده که انحصارا در اختیار دکتر ریمپ می باشد.

ایسیوی غرب استیل یا MAW:

می توان گفت که ضعیف ترین ایسیوی استفاده شده در خانواده رانا به لحاظ الگوریتم های کنترلی ایسیوی MAW یا غرب استیل می باشد. این ایسیو، صرفا دارای جداول دریچه گاز برقی، سوخت و جرقه و … می باشد و امکانات بیشتری ندارد.

به لحاظ ضعف ساختاری، ریمپ این ایسیو کمی سخت تر از سایر ایسیوهای رانا می باشد. چراکه باید جدوال و الگوریتم های کنترلی را در نرم افزار تیونینگ وینولس WinOls بصورت متفاوت از سایر ایسیوها استخراج نمود. به این روش به اصطلاح روش نظیر به نظیر می گویند که توسط دکترریمپ ارایه گردیده است.

توجه: برخی از مراکز ریمپ مدعی هستند که این ایسیو از الگوریتم چکسام پیچیده بهره گرفته  است. درصورتی که این ایسیو برخلاف سایر ایسیو ها اصلا چیزی به نام چک سام ندارد!

چک سام نوعی الگوریتم کنترلی در ایسیو می باشد که به منظور جلوگیری از ریمپ ایسیو توسط کارخانه سازنده در برنامه ایسیو قرار گرفته است تا نتوانید آن ایسیو را ریمپ کنید. ولی به طرز عجیبی در این ایسیو از چک سام استفاده نشد است!

مزایای برنامه تخصصی ریمپ دکتر ریمپ برای خودروی رانا:

افزایش توان رانا تا ۱۰ اسب بخار و ۱۱ نیوتن متر گشتاور

رفع تاخیر پدال گاز رانا به طور  کامل

افزایش کشش رانا در سربالایی هنگام روشن بودن کولر

کاهش مصرف سوخت رانا تا یک لیتر

کاهش دمای فن رانا، دور تند و کند به میزان ۷ درجه به صورت استاندارد

امکان کمتر شدن دمای فن رانا در صورت درخواست مشتری به مقادیر کمتر

افزایش کات آف رانا تا عدد دلخواه

قابلیت ایجاد کات آف رگباری رانا  (در صورت درخواست مشتری)

رفع خطای فرسودگی کاتالیست (در خودروهای فاقد کاتالیست)

رفع محدودیت سرعت نهایی (Speed Limit)

کاهش شتاب صفر تا صد رانا، در حدود ۲ ثانیه (بسته به شرایط و آمادگی موتور)

رفع صدای ناک سرگاز رانا (Knock)





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: