ریمپ لیفان ایکس50
نوشته شده توسط : nima

در این مقاله از ریمپ خودرو لیفان ایکس 50 خواهیم گفت که مانند خودرو های چینی از معایب و مزایای بر خوردار است. در ادامه پیشرانه این خودرو را به طور دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد. قبل از انجام این فرایند از مرکز مورد نظر اطمینان حاصل کنید و بعد خودرو خود را به آنها بسپارید. با ما همراه باشید.

لیفان X50 به دلیل ظاهر زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری علاقه مندان به خودرو قرار گرفته است. بخاطر موتور کم مصرف و پرشتابی که دارد استقبال بسیار خوبی از این خودرو شده است ECU این خودرو بوش  ME7.8.8 می باشد. این مدل ایسیو دارای پردازشگر بسیار پیچیده با قفل نرم افزاری می باشد. به این معنا که میکروی این ایسیو که ST10F می باشد قفل بوده و باید حتما با پروگرمرهای اورجینال و بروز دنیا برنامه ریزی شود. پروگرمر KESS V2 که دکتر ریمپ از آن بهره می برد می تواند قفل این ایسیو را باز کند. این پروگرمر حدود ۵۰۰۰ دلار قیمت دارد.

ریمپ لیفان X50( با ECU بوش ME7.8.8 مدل اتوماتیک) و مدل دنده دستی با ایسیو دلفی MT20، با عنایت به ضعف های حرکتی بیان شده،دکتر ریمپ بر روی ریمپ این خودرو کار کرده و یک برنامه عالی برای رفع ایرادات نرم افزاری آن تنظیم کنند. علاوه بر شتاب گیری ضعیف و کند بودن حرکت اولیه ایراد چوب کردن ترمز ها را نیز در این خودرو داریم که با ریمپ ایسیو توسط دکتر ریمپ این ایرادات نیز رفع می شوند.

لیفان X50 به دلیل ظاهر زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری علاقه مندان به خودرو قرار گرفته است. بخاطر موتور کم مصرف و پرشتابی که دارد استقبال بسیار خوبی از این خودرو شده است ECU این خودرو بوش ME7.8.8 می باشد. این مدل ایسیو دارای پردازشگر بسیار پیچیده با قفل نرم افزاری می باشد. به این معنا که میکروی این ایسیو که ST10F می باشد قفل بوده و باید حتما با پروگرمرهای اورجینال و بروز دنیا برنامه ریزی شود. پروگرمر KESS V2 که دکتر ریمپ از آن بهره می برد می تواند قفل این ایسیو را باز کند. این پروگرمر حدود ۵۰۰۰ دلار قیمت دارد.

در ریمپ ایسیو لیفان X50 دکتر ریمپ می تواند توان و گشتاور موتور را تا ۱۰ اسب بخار و گشتاور را تا ۱۲ نیوتن متر سر چرخ افزایش دهد. همچنین با روش ریمپ ترکیبی که انحصارا در اختیار دکتر ریمپ می باشد می توانیم مصرف سوخت را تا ۰٫۸ لیتر کم کنیم.

ضمنا معکوس های خودرو سریعتر و بهتر از قبل می شود.

بطور کلی ریمپ برای این خودرو فواید ذیل را دارد :

۱- کاهش مصرف سوخت

۲- افزایش شتاب

۳- افزایش توان و گشتاور

۴- رافع تاخیر دریچه گاز

۵- رفع کپ اولیه

۶- شتاب گیری بهتر

۷- بهبود کشش خودرو در سربالایی ها

۸- رفع خطای کاتالیست

۹- بهبودن در تعویض دنده ها (نرم تر شدن تعویض دنده و معکوس های سریع تر)

اگر کاتالیست خودرو را حذف کرده باشید این امکان وجود دارد که با ریمپ خطای کاتالیست را نیز رفع کنیم.

تمام خدمات ریمپ در دکتر ریمپ ابتدا توسط کارشناسان شرکت تست می شود، سپس توسط مشتری نیز تست شده و درصورت رضایت کامل مشتری اجرت دریافت می گردد.





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: