ریمپ ام وی ام
نوشته شده توسط : nima

ام وی ام 315 هم مانند خودرو های چینی دیگر از معایبی بر خوردار است که با ریمپ خودرو قابل رفع خواهد بود که در ادامه خواهیم گفت چگونه؟ همانطور که در مبحث های گذشته ریمپ راجب این فرایند گفته ایم که چه مزایای برای خودرو ها دارد در این کقاله از مزایای ریمپ خودرو بر ریو خودرو ام وی ام 315 خواهیم گفت. برای انجام ریمپ خودرو خود با دکتر ریمپ همراه باشید.

موتور SQR447 این خودرو در مدل قدیمی از ایسیو BOSCH M 7.8 استفاده می کند، که با استاندارد آلایندگی یورو۴ آداپته شده است.  مدل NEW از ایسیو Bosch ME 7.8.8 بهره می برد که میکروی مرکزی آن نیز قفل نرم افزاری دارد. در نظر گرفتن این نکته در ریمپ بسیار مهم است. در غیر اینصورت برنامه ریمپ روی ایسیو نمی نشیند.

این ECU برای استاندارد آلایندگی Euro5 تنظیم شده که یکی از دلایل کندی آن همین عدم تطابق بنزین مصرفی کشور با استاندارد آلایندگی می باشد.

چکیده مزایای ریمپ ایسیو بصورت خلاصه

    کاهش مصرف سوخت

    افزایش شتاب

    افزایش توان و گشتاور بخصوص در دنده های میانی

    رفع کامل تاخیر دریچه گاز

    رفع کپ اولیه شروع حرکت بخصوص در سربالایی

    شتاب گیری سریعتر و روانتر هنگام روشن بودن کولر

    بهبود کشش خودرو در سربالایی ها

    حذف خطای فرسودگی کاتالیست

حذف صدای ناک از موتور (همان صدای مشهور چق چق سوپاپ)

 رفع خطای سنسور اکسیژن دوم،  در صورتی که کاتالیست خودرو حذف شده باشد

آیا ایراد خطای سنسور اکسیژن در MVM 315 برطرف شدنی است؟

در اکثر مواقع بعد از دیاگ، شاهد وجود خطای سنسور اکسیژن دوم (پایین آمدن عملکرد کاتالیست) می باشیم. این خطا در MVM 315 بسیار رایج می باشد. خطای سنسور اکسیژن هم با اصلاح پارامتر و پایین آوردن حساسیت سنسور اکسیژن دوم به طور قطع رفع می شود.

آیا ریمپ MVM 315  سبب استهلاک بیشتر خودرو می شود؟

ریمپ و نحوه استفاده از خودرو دو عامل در تعیین میزان استهلاک هستند. پس از ریمپ، راننده با فشار کمتری به سرعت و شتاب موردنظرش می رسد.  در نتیجه اگر نحوه رانندگی مثل سابق باشد، استهلاک حتی کاهش می یابد. بر خلاف مراکز متفرقه، در دکتر ریمپ علاوه بر ریمپ اصولی و استاندارد، جهت آسودگی شما، خدمات ما دارای ۲ سال گارانتی معتبر نیز می باشد.

آیا ریمپ  خودرو موجب از بین رفتن گارانتی می گردد؟

ریمپ یک فرایند نرم افزاری بوده و تاثیری بر ظاهر خودرو ندارد. بنابراین عاملی برای باطل شدن گارانتی به حساب نمی آید. اما توصیه می کنیم شما نیز از گفتن این موضوع به مسئولین نمایندگی خودداری کنید تا از آن به عنوان بهانه ای برای انجام ندادن تعهدشان استفاده نکنند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: