ریمپ چری تیگو7
نوشته شده توسط : nima

در این مقاله قصد توضیح دادن ریمپ چری مدل تیگو7 را داریم. این خودرو هم مانند خودرو های چینی از معایبی بر خوردار می باشد. که در ادامه معایب و مزایای این خودرو را برایتان خواهیم گفت که با ریمپ خودرو این مشکلات بر طرف خواهد شد یا خیر؟ برای انجام تیونینگ خودرویی و ریمپ ایسیو با ما همراه باشید.

ریمپ ایسیو چری تیگو ۷

خودروی چری تیگو۷ از موتور ۱۵۰۰ سی سی به همراه سامانه توربوشارژ به قدرت ۱۴۷ اسب بخار و ماکزیمم گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر بهره می برد و با ایسیو بوش ME17 عرضه شده است. ایسیو ME17 این خودرو از نوع جعبه پلاستیکی مشکی بوده و روند ریمپ آن با توجه به توربو بودن موتور نیاز به آگاهی از جداول بوست توربوشارژ دارد و می بایست با شناخت کافی اقدام به ریمپ نمود. بدیهی است عدم شناخت کافی موجب آسیب دیدگی قطعه توربو شارژ می شو

توجه: برای ریمپ ایسیو ME17  پلاستیکی نیاز به سوراخ کردن بخشی از قاب ایسیو میباشد و بدیهی است با اطلاع یافتن نمایندگی از باز شدن ایسیو، گارانتی خودرو تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

خلاصه مزایای ریمپ چری تیگو ۷

رفع لگ Lag توربو

افزایش کشش و گشتاور تا ۱۵%

افزایش توان موتور تا ۹ اسب بخار

کاهش مصرف سوخت تا ۱۰%

افزایش واکنش (ریسپانس) پدال گاز و رفع تاخیر

افزایش سرعت نهایی (تاپ اسپید(

حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست

آپدیت گیربکس و افزایش سرعت عمل در معکوس دهی

اصلاح جداول گشتاور جهت دورگیری یکنواخت

۱) آیا ریمپ موجب ابطال گارانتی می گردد؟

 خودروی تیگو ۷ تا این لحظه غیرقابل برنامه ریزی از OBD می باشد. بنابراین نیاز است که قسمتی از قاب ایسیو سوراخ شود تا پروگرامر مستقیما به برد متصل شود. درصورتیکه نمایندگی متوجه این موضوع شود از ارائه خدمات گارانتی صرف نظر کند. بنابراین ما توصیه می کنیم شما نیز از گفتن این موضوع به مسئولین نمایندگی خودداری کنید تا بهانه ای برای فرار از تعهدشان نشود.

  ۲)آیا ریمپ استهلاک موتور را افزایش می دهد؟

بدیهی است که با ریمپ اصولی و دقیق به دلیل اصلاح برنامه ریزی ایسیو با شرایط آب و هوایی ایران، استهلاک موتور کاهش یافته و عمر آن نیز افزایش می یابد. جهت آسودگی شما، خدمات دکتر ریمپ دارای ۲ سال گارانتی معتبر نیز می باشد. جهت جلوگیری از آسیب، از ریمپ خودرو در مراکز متفرقه خودداری فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: