ریمپ اچ سی کراس
نوشته شده توسط : nima

در این مقاله از ریمپ خودرو اچ سی کراس و سوالاتی از قبیل اینکه با ریمپ خودرو گارانتی ماشین از بین نمیرود؟ یا اینکه با ریمپ آپدیت گیربکس از بین نمیرود؟ در ادامه به سری این سوالات جواب خواهیم داد. با تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ همراه باشید.

بعضی از مشتریان می پرسند که آیا در شرکت ایراخودرو با دیاگ زدن متوجه نمی شوند که خودروشون ریمپ شده ؟؟

باید بگیم خیر. زیرا دیاگ یک نوع اسکنر می باشد و قابلیت دسترسی به جداول قفل شده ایسیو رو نداره و تغییرات نرم افزاری (ریمپ) در حافظه اصلی وجود دارد و دیاگ فقط به حافظه موقت دسترسی میدهد. پس هیچ شخصی با هیچ نوع دستگاهی نمی تواند ادعا کند که می تواند بفهمد خودرو ریمپ شده.

خطای سنسور اکسیژن اچ سی کراس و عدم احتراق

در زمانی که مشتریان به ما برای ریمپ ایسیو مراجعه میکن قبل از ریمپ ایسیو ما به بررسی کامل و عیب یابی موتور می‌پردازیم که اگر خودرو داری مشکل باشد به مشتری گزارش دهیم . در اکثر مواقع بعد از دیاگ ، متوجه خطای عدم احتراق و خطای سنسور اکسیژن دوم ( پایین آمدن عملکرد کاتالیست ) می شویم. این دو خطای رایج در اچ سی کراس می باشد .عدم احتراق یا misfire در اکثر مواقع به علت استفاده از شمع بی کیفیت در کمپانی و شمع شرکتی است که با تعویض شمع مناسب در ۹۰ درصد از مواقع این مشکل رفع می شود انتخاب بهترین شمع برای اچ سی کراس مستلزم دانستن درجه حرارتی شمع موتور tu5 است . خطای سنسور اکسیژن هم با اصلاح پارامتر و پایین آوردن حساسیت جدول سنسور اکسیژن دوم به طور قطع رفع می شود.

هزینه ریمپ اچ سی کراس – قیمت ریمپ اچ سی کراس

اگر خودرو شما در شرایط مناسب باشه با اندکی هزینه ریمپ خودرو h30 کراس رو انجام بدید و از شر تمام مشکلات به طور قطع خلاص بشید. قیمت ریمپ و آپدیت اچ سی کراس در شرکت کاراکال تیونینگ از همه جا بیشتر می باشد !!

آیا ریمپ ایسیو و آپدیت گیربکس از بین نمی رود ؟؟

سوال خیلی مشتریان این است که آیا بعد از مدتی برنامه پاک نمی شود ، با سرباتری برداشتن پارامترها به حالت اولیه برنمیگرد یا با دیاگ زدن ایسیو ریمپ شده با حالت فابریک بر نمی‌گردد ؟؟ باید بگیم خیر و به هیچ عنوان مگر اینکه در شرایط خاص و خرابی ایسیو با استفاده از دستگاه مخصوص ecu ریمپ شده را دانلود کنند.

چرا خود کارخانه ماشین رو ریمپ نمیکنه ؟؟

به علت پاس کردن استانداردهای آلایندگی یورو ۵ ، مصرف کننده بد ، سازگاری با هر شرایط آب و هوایی ، سازگاری با شرایط سخت ، افزایش عمر موتور در زمان گارانتی ، موتور خودرو رو محدود می کنند و مجبور میشن درصد قابل توجهی از توان موتور رو محدود کنند.

به طور مثال موتور های tu5 قدیمی با ایسیو بوش ME7.4.4

۱۱۰ اسب بخار قدرت داشتن ولی موتور های یورو ۵ tu5 قدرتشون ۱۰۵ اسب بخار هست. یعنی ۵ اسب بخار ضعیف تر به خاطر محدود سازی موتور و پاس کردن استاندارد یورو .

ریمپ به همراه دو سال ضمانت دکتر ریمپ

ما ریمپ و برنامه نرم افزاری دانگ فنگ اچ سی کراس شما رو دو سال ضمانت میکنیم که شما خیالتون راحت باشه که موارد زیر براتون روی خودرو اعمال میشه:

مصرف سوخت شهری نیم تا یک لیتر کاهش پیدا کنه

قدرت موتور تا ۵ اسب بخار افزایش پیدا می‌کنه

اگر جایی افزایش قدرت بالاتری اعلام کردن مطمئن باشید یه جای کار میلنگه

کاهش دمای آب موتور

رفع محدود سرعت

رفع تاخیر و کپ اولیه گاز

رفع ایراد احتراق ناقص

رفع خطای کاتالیست

بهبود عملکرد گیربکس

رفع ناک و صدای پیستون

دکتر ریمپ تنها برند معتبر و با تجربه ریمپ و تیونینگ در ایران می باشد





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: