ریمپ تیگو 5
نوشته شده توسط : nima

خودو تیگو 5 هم ریمپ میشود؟ بله در این مقاله به طور کامل این خودرو را مورد بررسی قرار میدهیم و خواهیم گفت بعد از ریمپ چه اتفاقاتات خوب و چشمگیری خواهد افتاد. برای نمونه خواهید دید که شتاب و کشش خوردو تیگو 5 بعد از ریمپ خودرو  مخصوصا در سر بالایی ها بسیار به چشم میخورد و راننده را متعجب خواهد کرد. با ما همراه باشید.

خودروی تیگو۵ با موتور ۲۰۰۰ سی سی با کد SQR484F  خودروی تیگو ۵ سال ١٣٩۴ توسط مدیران خودرو وارد بازار ایران شد و اولین خودرویی بود که به صورت رسمی با برند چری عرضه شد. تا پیش از آن محصولات مدیران خودرو با برند mvm به بازار وارد می شدند. این خودرو در سال ۹۷ هم مورد فیس لیفت قرار گرفت که شامل اصلاحاتی در ظاهر خودرو و داشبورد می باشد.

دارای قدرتی معادل ۱۳۸ اسب بخار می باشد و وزن خودرو ۱۵۳۵ کیلوگرم بوده که وزن قابل توجهی می باشد. این خودرو برنامه ریزی حرفه ای تری را می طلبد که بتواند اثر منفی وزن بالا را خنثی کند تا حس سنگینی حرکت کمتر به راننده منتقل شود. ایسیو این خودرو ME17 می باشد. سری ایسیو های ME17 دارای قفل نرم افزاری انحصاری می باشند. یعنی هر ایسیو بصورت اختصاصی دارای قفل نرم افزاری می بوده و عدم رعایت این نکته موجب از کار افتادن میکروی مرکزی برد ایسیو می شود

خودروی تیگو۵ با موتور ۲۰۰۰ سی سی با کد SQR484F  دارای قدرتی معادل ۱۳۸ اسب بخار می باشد و وزن خودرو ۱۵۳۵ کیلوگرم بوده که وزن قابل توجهی می باشد. این خودرو برنامه ریزی حرفه ای تری را می طلبد که بتواند اثر منفی وزن بالا را خنثی کند تا حس سنگینی حرکت کمتر به راننده منتقل شود. ایسیو این خودرو ME17 می باشد. سری ایسیو های ME17 دارای قفل نرم افزاری انحصاری می باشند. یعنی هر ایسیو بصورت اختصاصی دارای قفل نرم افزاری می بوده و عدم رعایت این نکته موجب از کار افتادن میکروی مرکزی برد ایسیو می شود

✔️ نکات مثبت تیگو ۵: صندلی برقی، مانیتور ۱۰ اینچی عمودی با نویگیشن، سنسور جلو و سنسور باران و لوگو لایت (چراغ خوش‌آمدگویی). دوربین دید عقب باکیفیت، آینه‌های برقی تاشو، استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع خودکار، آینه وسط الکتروکرومیک. سانروف، سیستم های الکترونیکی HHC (کنترل حرکت خودرو در سربالایی)، EBA سیستم کمکی ترمز اضطراری تکمیل شده و سیستم ESP در مدل فیس لیفت.

❗️ نکات منفی تیگو ۵: ایراد کشش، تأخیر پدال گاز، ضعف شروع حرکت در دنده عقب که موجب فشار مضاعف به گیربکس می شود که با انجام دادن ریمپ اصولی از بین میرود.





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: