ریمپ 207
نوشته شده توسط : nima

در این مقاله راجب خودرو 207 خواهیم گفت که چه پیشرانه ای در این خودرو گذاشته شده و چه معایب و مزایایی دارد که این معایب با ریمپ خودرو از بین خواهد رفت یا خیر؟ برای انجام این کار قبل از آن از مرکز مورد نظر ریمپ ایسیو اطلاعات کسب کنید و بعد خودرو خود را به آنها بسپارید. برای انجام ریمپ خودرو خود با ما در تماس باشید.

مهم‌ترین برتری ۲۰۷i نسبت به ۲۰۶، استفاده از پیشرانه‌ ۱٫۶ لیتری TU5 می باشد. قبل از عرضه‌ ۲۰۷i، تنها پژو ۲۰۶ تیپ ۶ و مدل‌های صندوق‌دار مجهز به این پیشرانه بودند. در پژو ۲۰۷ قدرت ۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه ونهایت گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر از ۴۰۰۰ دور بر دقیقه، با پیشرانه‌ ۱۵۸۷ سی‌سی ۲۰۷i تولید می‌شود. شتاب صفر تا صد ۲۰۷ دنده دستی، حدود ۱۲ ثانیه و در مدل اتوماتیک، نزدیک به ۱۳ ثانیه است. میانگین مصرف سوخت نیز، ۶٫۵ تا ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می باشد و نهایت سرعت بدون انجام ریمپ ۱۹۰ کیلومتر در ساعت است که با انجام ریمپ این محدودیت برداشته خواهد شد.

نکته قابل توجه اینجاست که کیفیت رانندگی و عملکرد فنی ۲۰۷i دنده دستی و گیربکس اتوماتیک، تفاوت زیادی دارند. شتاب‌گیری این خودرو با دنده دستی، به دلایلی مثل وزن کمتر، بهتر از مدل اتوماتیک است ، مالکان ۲۰۷i اتوماتیک می گویند، حرارت پیشرانه در این مدل، بیشتر از نسخه‌ دنده دستی است. این مشکل منجر به جوش‌آوردن موتور در شرایط عادی نخواهد شد اما افزایش استهلاک و کمبود قدرت در مسیرهای سربالایی با شیب تند را به دنبال دارد که مطلوب نیست. تعویض دنده در ۲۰۷i اتوماتیک، رضایت‌بخش نبوده و با تاخیر همراه است. مشکل دیگر این که مدل اتوماتیک، صدای بیشتری نسبت به ۲۰۷ دنده دستی دارد و مصرف سوخت آن نیز بالاتر است.

مشکل دیگر خودرو ۲۰۷ قطعات بی کیفیت چینی است ، حتی قبل از زمان تحریم ها بسیاری از تجهیزات فنی و رفاهی ۲۰۷i، از نمونه‌های مورد تایید پژو فرانسه به قطعات ساخت چین، تبدیل شد. این تصمیم مدیران ایران خودرو که با هدف کاهش هزینه های تمام شده صورت گرفت منجر به کاهش افت کیفیت شدید این خودرو از مدل ۹۵ به بعد شد.

ریمپ خودرو ۲۰۷ اتوماتیک | ریمپ ecu پژو ۲۰۷ +هزینه

در سال های اخیر بر روی خودروی ۲۰۷ ایسیو های بوش ۷٫۴٫۵ – ME17 – EasyU2.5,2.8 نصب شده است.تمام این مدل ایسیوها در دکتر ریمپ قابلیت ریمپ را داشته و بعد از ریمپ موارد ذیل را شاهد خواهیم بود.

۱- کاهش مصرف سوخت

۲- افزایش توان و گشتاور تا ۱۵ درصد

۳- رفع کپ بین دنده ها

۴- رفع کپ اولیه

۵- کاهش دمای کارکرد فن ها

۶- کاهش صفر تا صد تا ۲ ثانیه

۷- رفع محدودیت سرعت

اگر کاتالیست خودرو را حذف کرده باشید این امکان وجود دارد که با ریمپ خطای کاتالیست را نیز رفع کنیم.

تمام خدمات ریمپ در دکتر ریمپ ابتدا توسط کارشناسان شرکت تست می شود، سپس توسط مشتری نیز تست شده و درصورت رضایت کامل مشتری اجرت دریافت می گردد.





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: